5 Bloggtips!






Efter ett initiativ från bloggen "ROOM and serve"så tänkte jag också tips dig om fem svenska bloggar som jag läser. Under varje banner kan du klicka på "Gå till bloggen" för att besöka sidan.

Jag läser betydligt , betydligt fler bloggar varje dag och det var riktigt svårt att plocka ut 5 stycken. Jag har valt ut dessa 5 då de speglar mitt personliga intresse väldigt väl. (Även om jag skulle velat ta med några fler här) Till vänster i menyn har du ett flertal bloggar som jag läser dagligen, och som sagt så återvänder jag med några fler senare. Rekomenderar starkt att du tar en titt hos dem!

Det jag tycker är väldigt roligt är att jag hittat så mycket vänner via bloggarna och upptäckt att flera av oss bor väldigt nära varandra; ex Trendenser, Design & inredningsbloggen och Proforma.

Jag läser väldigt många internationella bloggar också, vilka jag skall ge dig vid nästa bloggtips.



För att besöka "ROOM and serve" så klicka HÄR

Bilder: skärmdump/bild från respektive blogg ovan.

Kommentarer

Tusen tack! Vilken fin komplimang att få vara med på din lista!
Jahaaa... nuuuu förstår jag:-))

Det "dräller in" folk hos mig härifrån;-)
Tack för detta, man blir ju lite lätt berusad av medgångskänslan, att få vara med i ett så celebert sällskap!
Tack Henrik! Kram H.
Helena sa…
Vad roligt och vilket proffsigt inlägg!
Emelie sa…
Vilken otrolig ära att få vara med på din lista Henrick! Själv har jag inte hunnit knåpa ihop min lista än eftersom jag har en lånad dator som jag knappt kan kontrollera musen på :) haha.Ska bli så kul att träffas i slutet av veckan! Ha en mysig söndag. Må gott! Förresten så skulle min lista se ganska så likadan ut som din ;) /Emelie
Frida sa…
TACK! Bockar och bugar av äran. Har länkat till utmaningen och gjort en förlängning idag.
Tackar ödmjukast!! Känner mig grymt hedrad Henrick :) Right back at 'ya! Kram
Tackar så mycket för länken, först nu såg jag den! Ja, vi kan nästan vinka till varandra! :)
Kram