Jag dukar i vitt, guld och grönt till nyårs middagen.


Med bara timmar kvar på 2010 så har jag satt bordet för ikväll. På nyår brukar jag alltid göra något med silver, stål och mycket glas. Men inte i år.

Guld, benvitt och grönt, allt mot det svarta bordet, inga dukar här inte.


En av mina favoritblommor finns på bordet, nämligen krysantemum. Tillsammans med Nobel servisen i vitt och massor av klarglas. Glasfrukterna på bordet kommer från KostaBoda.


Servetterna kommer från Granit och är "kinesiska tidningar". Tyckte dom var lite kaxiga att ha till en traditionell servis.


Så med lite grönska och flärd önskar jag dig ett gott nytt år och en god fortsättning på nya året!

Bilder: Henrick Eriksson

Kommentarer

Bull farmor sa…
Åh så vackert du har dukat.....önskar jag hade varit med och ätit vid detta fina bord!!!! Gott nytt år!!!! Kram
Håller med... så vackert dukat!
Ha nu en riktigt fin kväll!
Gott Nytt År!
Kram
Verkligen jätte fint!! God fortsättning. Kram