Förvaring och remstol.


Härom dagen skrev jag om Alessandro Zambelli som gjorde matservisen utav kända byggnader.

 Här kommer lite mera utav hans design, bl.a förvaringen _STACK som är gjord utav plåtskåp med olika former och färger. Kombinationern tycker jag är riktigt snygga och färgerna stämmer otroligt bra överrens med varandra.




Även stolen som är gjord av böjträ tillsammans med remmar i läder tycker jag är spännande.

Stolen heter _FILOS och produceras utav Rudi Rabitti.


Kollage: Henrick Eriksson

Kommentarer

Fruädel sa…
Vilka härliga skåp! Vet du vad jag tänker på när jag ser dem? Barbapappa, samma färger som hela familjen och lika föränderlig ser skåpet ut att vara! Vilka underbara bilder från botaniska i göteborg! Här regnar det idag så bygget får vila idag till förmån av röjning i skåpen! Hoppas att du är bättre i ryggen?! Hörs snart igen/Tess
De där skåpen blev man otroligt glad av.